Tesla? BYD? Porsche? Itt a kihívó! Xiaomi SU7 Standard, Pro és Max
Tesla? BYD? Porsche? Itt a kihívó! Xiaomi SU7 Standard, Pro és Max

Tesla? BYD? Porsche? Itt a kihívó! Xiaomi SU7 Standard, Pro és Max

Kövess minket a Google Hírekben is!

A jelenlegi autóipari piac izgalmas változásokon megy keresztül, és a Xiaomi legújabb járműve, az SU7, jelentős figyelmet kap. A csütörtöki bemutatón kiderült, hogy az SU7 Max változat, amelyet közvetlenül a Porsche Taycan Turbo konkurensének terveztek, Kínában 299 900 jüan, azaz körülbelül 15 millió forintba kerül. Ez az ár jelentősen alacsonyabb, mint a piacon jelen lévő hasonló teljesítményű elektromos autóké, beleértve a Tesla Model 3-at és a Porsche Taycan Turbo-t.

@ehautohu Xiaomi SU7 11 millió Ft alapártól?  Itthon szerinted mennyibe fog kerülni? Ezek szép számok jó árak, de a gyakorlatban fog a hatótáv, a használhatóság és a megbízhatóság kiderülni, a papír bármit elbír! • a Standard (indulóár 215 900 jüan) = $30 380= BYD akkumulátor 73,6 kWh  és cltc 700 • a Pro (245 900 jüan) = $34 603 (ez megegyezik a Tesla kínai alapárával) ebben 94,3 kWh   akkumulátor van amit a Catl szállít és 830 km hatótávot ígér. A Tesla belépő modellje szintén ennyi pénzbe kerül, ami WLTP 513km ígér és ne feledd, hogy az önvezetés az plusz $6 900 a Tesla esetében! • és a Max (299 900 jüan) = $42 202 pedig egy 101 kWh szintén CATL akkumulátor kapott aminek 800 km a várható hatótávja  a Tesla Long Range  WLTP szerint 629 km tud elmenni az alap ára $39 466, de ha ön vezetéssel kéred akkor + $6 900 Gyorsulás terén pedig a Porsche Taycan Turbó-t hívta ki, ezek szép számok jó árak, de a gyakorlatban fog a KM, a használhatóság és a megbízhatóság kiderülni, a a papír bármit elbír #xiaomi #xiaomisu7 #su7 #villanyauto #akkumulator #cars #carsoftiktok #car #elektromosauto #varhegyigergo #ehauto #magyartiktok #electriccar #teslamodel3 #tesla #byd #bydseal ♬ Powerful songs like action movie music – Tansa

@ehautohu 11 mFt a belépő modell ára Kínában a Xiaomi SU 7 Standard modellnek a Porsche Taycan Turbo 75,2 mFt Vajon mennyi lesz a Xiaomi SU 7 MAX? A konkurens Tesla Model 3 LR 24,2 mFt vajon bemegy a Xiaomi SU 7 MAX árban a Model 3 alá? Az Új Autóipari Csoda: Xiaomi SU7 vs Porsche Taycan Turbo vs Tesla Model 3 A jelenlegi autóipari piac izgalmas változásokon megy keresztül, és a Xiaomi legújabb járműve, az SU7, jelentős figyelmet kap. A csütörtöki bemutatón kiderült, hogy az SU7 Max változat, amelyet közvetlenül a Porsche Taycan Turbo konkurensének terveztek, Kínában 299 900 jüan, azaz körülbelül 15 millió forintba kerül. Ez az ár jelentősen alacsonyabb, mint a piacon jelen lévő hasonló teljesítményű elektromos autóké, beleértve a Tesla Model 3-at és a Porsche Taycan Turbo-t. Az SU7 Max változat esetében a Xiaomi nem csupán a pénztárcabarát árazással akarja felhívni magára a figyelmet. A teljesítmény is kiemelkedő: az autó 0-ról 100 km/h-ra 2,78 másodperc alatt gyorsul, míg a Porsche Taycan Turbo 2,93 másodpercet igényel. Az SU7 0-ról 200 km/h-ra 10,67 másodperc alatt ér el, szemben a Taycan 11 másodperces idejével, és 80-ról 120 km/h-ra 1,61 másodperc szükséges, míg a Taycannak 1,95 másodperc. Ezek a számok jelentős versenyelőnyt mutatnak a Xiaomi javára. A Xiaomi SU7 azonban nemcsak gyors, hanem technológiailag is fejlett. A cég saját operációs rendszerével és vezetéstámogató szoftverével érkezik, valamint az idei vásárlók ingyenes és örökös hozzáférést kapnak a Xiaomi Pilot Pro vagy a Xiaomi Pilot Max rendszerhez. Annak ellenére, hogy az SU7 Max teljesítményben felülmúlja a Porsche Taycant, és árban versenyképesebb a Tesla Model 3-nál, még mindig kérdéses, hogy hogyan teljesít majd a gyakorlatban, különösen a vezetési dinamika és futómű tekintetében. A Porsche hosszú versenyzési tapasztalata és kifinomult futóműve jelentős előnyt jelenthet, különösen a kanyarokban. Az SU7 Max három változata közül a Standard verzió indulóára 215 900 jüan ($30 380), mely 73,6 kWh kapacitású BYD akkumulátort tartalmaz és 700 km-es hatótávot ígér. A Pro verzió 245 900 jüanba ($34 603) kerül, 94,3 kWh kapacitású Catl akkumulátorral és 830 km-es hatótávval. Összehasonlítva, a Tesla belépő modellje hasonló árban van, de csak 513 km-es WLTP hatótávot kínál, és az önvezetési funkcióért további $6 900 fizetendő. A Xiaomi SU7 Max egy izgalmas új szereplő az elektromos autók piacán, mely ígéretes alternatívát kínál mind a Porsche, mind a Tesla jelenlegi modelleivel szemben. A valódi verseny azonban a gyakorlati teljesítményben és a vásárlói elégedettségben fog eldőlni. Az elkövetkező hónapokban érdemes figyelni a független teszteket és vásárlói visszajelzéseket, hogy lássuk, vajon az SU7 valóban képes-e megváltoztatni az elektromos autók piacának dinamikáját. #xiaomi #xiaomisu7 #xiaomisu7max #su7 #villanyauto #akkumulator #cars #carsoftiktok #car #elektromosauto #varhegyigergo #ehauto #magyartiktok #electriccar #teslamodel3 #tesla #byd #bydseal #porsche #porschetaycan #porschetaycanturbo ♬ Emotional – Bang Nono

Az SU7 Max változat esetében a Xiaomi nem csupán a pénztárcabarát árazással akarja felhívni magára a figyelmet. A teljesítmény is kiemelkedő: az autó 0-ról 100 km/h-ra 2,78 másodperc alatt gyorsul, míg a Porsche Taycan Turbo 2,93 másodpercet igényel. Az SU7 0-ról 200 km/h-ra 10,67 másodperc alatt ér el, szemben a Taycan 11 másodperces idejével, és 80-ról 120 km/h-ra 1,61 másodperc szükséges, míg a Taycannak 1,95 másodperc. Ezek a számok jelentős versenyelőnyt mutatnak a Xiaomi javára.

A Xiaomi SU7 azonban nemcsak gyors, hanem technológiailag is fejlett. A cég saját operációs rendszerével és vezetéstámogató szoftverével érkezik, valamint az idei vásárlók ingyenes és örökös hozzáférést kapnak a Xiaomi Pilot Pro vagy a Xiaomi Pilot Max rendszerhez.

A Xiaomi SU7 azonban nemcsak gyors, hanem technológiailag is fejlett. A cég saját operációs rendszerével és vezetéstámogató szoftverével érkezik, valamint az idei vásárlók ingyenes és örökös hozzáférést kapnak a Xiaomi Pilot Pro vagy a Xiaomi Pilot Max rendszerhez. 

Annak ellenére, hogy az SU7 Max teljesítményben felülmúlja a Porsche Taycant, és árban versenyképesebb a Tesla Model 3-nál, még mindig kérdéses, hogy hogyan teljesít majd a gyakorlatban, különösen a vezetési dinamika és futómű tekintetében. A Porsche hosszú versenyzési tapasztalata és kifinomult futóműve jelentős előnyt jelenthet, különösen a kanyarokban. 

Az SU7 Max három változata közül a Standard verzió indulóára 215 900 jüan ($30 380), mely 73,6 kWh kapacitású BYD akkumulátort tartalmaz és 700 km-es hatótávot ígér. A Pro verzió 245 900 jüanba ($34 603) kerül, 94,3 kWh kapacitású Catl akkumulátorral és 830 km-es hatótávval. Összehasonlítva, a Tesla belépő modellje hasonló árban van, de csak 513 km-es WLTP hatótávot kínál, és az önvezetési funkcióért további $6 900 fizetendő. 

A Xiaomi SU7 Max egy izgalmas új szereplő az elektromos autók piacán, mely ígéretes alternatívát kínál mind a Porsche, mind a Tesla jelenlegi modelleivel szemben. A valódi verseny azonban a gyakorlati teljesítményben és a vásárlói elégedettségben fog eldőlni. Az elkövetkező hónapokban érdemes figyelni a független teszteket és vásárlói visszajelzéseket, hogy lássuk, vajon az SU7 valóban képes-e megváltoztatni az elektromos autók piacának dinamikáját.

Az EHautó célja az elektromos autózás terjedése és a pontos, megbízható információk terjesztése.

Fontos számunkra, hogy szembeszálljunk azzal a jelenséggel, hogy sok elektromos autó vlogger és blogger nem a valós adatokat közli. Ne hagyd, hogy hamis / félrevezető információk befolyásolják döntésed!

Légy körültekintő, és tájékozódj több forrásból, hogy biztosan a legmegfelelőbb választást tedd!

Picture of Várhegyi Gergő

Várhegyi Gergő

Közvetlenül és könnyedén osztom meg veled az autózással kapcsolatos fontos gondolataimat blog és vlog formájában. Az igazi autóhasználók szemszögéből közelítem meg a témákat, egyszerűen és közvetlenül közvetítve a lényeges tudnivalókat. Tehát, nem szakmai szólamokkal fárasztalak, hanem olyan infókkal látlak el, ami tényleg téged, mint leendő autótulajdonost érdekelhet.

Szólj hozzá

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Legújabb

Kategóriák
🔌🚗 Elektromos, 💧 hidrogén 🌿 hybrid autók Tesztek, vélemények, adás-vétel, kedvezmények
🔌🚗 Elektromos, 💧 hidrogén 🌿 hybrid autók Tesztek, vélemények, adás-vétel, kedvezmények

2024 EHautó. Minden jog fenntartva ❤️ AdMasters